ایزوگام بام گستر دلیجان

در دومین مقاله از سری مقالات بررسی ایزوگام به نقد و بررسی ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت ۱۱۷ می‌پردازیم. دلیل انتخاب این برند برای نقد و بررسی، محبوبیت بالای آن می‌باشد.

در اولین مقاله از این سری مقالات به نقد و بررسی ایزوگام پشم شیشه ایران پرداختیم در صورت تمایل می‌توانید این مقاله را نیز مطالعه بفرمایید.

محصولات تولیدی توسط شرکت بام گستر دلیجان

شرکت بام گستر دلیجان تمرکز خود را بر روی تولید عایق‌های رطوبتی بام قرار داده است. محصولات تولیدی توسط این شرکت عبارت‌اند‌از :

  • ایزوگام فویلدار
  • ایزوگام پودری
  • پلی استر بام گستر

در ادامه به تفصیل به مواردی که در بالا ذکر کردیم می‌پردازیم.

ایزوگام فویلدار بام گستر دلیجان

ایزوگام بام گستر دلیجان

ایزوگام فویلدار بام گستر دلیجان در کارخانه‌ای در شهر دلیجان واقع در استان مرکزی تولید می‌شود. این فرآورده از نوع BPP بوده و داری نشان استاندارد ملی ایران و ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۰ می‌باشد.

ساختار ایزوگام بام گستر دلیجان دو لایه می‌باشد که این لایه ها عبارت‌اند‌از : پلی استر و تیشو که بافت این عایق رطوبتی را تشکیل می‌دهند و این بافت توسط قیر و مواد پلیمری پوشیده شده است ، و بر روی آن روکشی از آلومنیوم که اصطلاحا به آن فویل گفته می‌شود قرار گرفته است.

به دلیل فویلدار بودن استفاده از آن برای عایق کردن محیط‌هایی که در معرض تابش خورشید قرار دارند توصیه شده است مکان هایی مانند پشت بام ، دیوار و هر مکانی دیگری که در معرض شدید نور خورشید قرار دارد.

مشخصاتی که بر روی ایزوگام بام گستر دلیجان درج شده است عبارت‌اند‌از :

  • عرض : ۱ متر
  • طول : ۱۰ متر
  • وزن : ۴۱ کیلوگرم
  • ضخامت : ۴ میلی متر

نتایج آزمایشات روی ایزوگام بام گستر دلیجان توسط این شرکت منتشر نشده است، به همین دلیل ما از مقاومت در برابر پارگی و انعطاف پذیری در دماهای مختلف و نفوذ پذیری آب و … ایزوگام بام گستر دلیجان اطلاعات دقیقی نداریم.

در ضمن شرکت بام گستر دلیجان محصولات خود را متناسب با آب و هوای مناطق مختلف تولید می‌کند که می‌توانیم به ایزوگام مناسب برای آب و هوای سرد ، آب و هوای معتدل و آب و هوای گرم اشاره کنيم. مزايای استفاده از ایزوگام بام گستر دلیجان متناسب با آب و هوای آن منطقه باعث بهبود عملکرد آن می‌شود.

ایزوگام پودری بام گستر دلیجان

ایزوگام پودری بام گستر دلیجان شامل تنها یک لایه تیشو بوده و از پلی استر در این عایق استفاده نشده است. از این عایق رطوبتی در پروژه های خاص استفاده می‌شود و در روکش این محصول به جای آلومنیوم از پودری خاص استفاده شده است.

پلی استر بام گستر

پلی استر بام گستر دلیجان

پلی استر سوزنی یکی از لایه‌هایی است که در ایزوگام‌های دولایه مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت بام گستر دلیجان دارای تجهیزات مدرن در راستای تولید پلی استر است و پلی استر استفاده شده در ایزوگام بام گستر دلیجان توسط همین شرکت تولید می‌شود که این در مقرون به صرفه نگه داشتن قیمت این فرآورده کمک بسیاری کرده است و این شرکت علاوه بر تامین نیاز های خود اقدام به توزیع این کالا در بازار نموده است. لازم به ذکر است که از این محصول علاوه بر عایق های رطوبتی در فرآورده های دیگر از جمله ماسک های بهداشتی، نمد صنعتی و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی ها

ما اطلاعات دقیقی از تعداد نمایندگی های این شرکت در کشور یا استان تهران پیدا نکردیم اما با توجه به محبوبیت این برند از این موضوع اطلاع داریم که در اکثر استان های کشور نمایندگی‌هایی را دارد و دسترسی به ایزوگام بام گستر دلیجان کار سختی نخواهد بود و از طرفی هم این امکان وجود دارد که از کارخانه اصلی، سفارش دهیم.

واردات شرکت بام گستر دلیجان

فویل آلومنیوم و تیشو که در عایق رطوبتی استفاده می‌شود جزء محصولاتی است که از کشور های دیگر وارد می‌شود. شرکت بام گستر دلیجان برای برطرف کردن نیاز خود فویل آلومنیوم و تیشو را وارد می‌کند علاوه بر مصرف خود این محصولات را در بازار به فروش می‌رساند.

دیگر محصولات این شرکت

این شرکت تمرکز خود را در تولید عایق‌های رطوبتی و اجزای تشکیل دهنده آن قرار داده است و محصولاتی را تولید کرده است که عبارت‌اند‌از:

  • الیاف پلی استر
  • پلی استر سوزنی

تولید الیاف پلی استر و پلی استر سوزنی در این واحد تولیدی علاوه بر این که وابستگی این شرکت را به سایر شرکت ها کاهش داده است، از طرفی باعث تولید مواد اولیه برای دیگر واحدهاي تولیدی نیز شده است.

شرکت بام گستر دليجان

شرکت بام گستر دلیجان فعالیت خود را از اواسط دهه 70 شمسی آغاز کرده است.
این شرکت دارای یک کارخانه تولیدی در شهر دلیجان است که ظرفیت بالایی در تولید دارا می‌باشد. ایزوگام تولید شده در این واحد در سراسر ایران توزیع می‌گردد.

شرکت وابسته به بام گستر دليجان

الیاف پردیس

شرکت الیاف پردیس که در دلیجان قرار دارد دارای آزمایشگاه های پیشرفته و واحد تحقیق و توسعه است این واحد تولیدی وابسته به شرکت بام گستر دلیجان است از فرآورده‌های این شرکت استفاده‌های گوناگونی می‌شود این شرکت تولید کننده الیاف است که در عایق رطوبتی، کف پوش، فرش، موکت، پتو و… استفاده می شود.

تجربه استفاده ما از ایزوگام بام گستر دلیجان

با توجه به استفاده‌ای که ما از ایزوگام بام گستر دلیجان داشته‌ایم نکاتی را می‌توانیم در رابطه با آن با شما در میان بگذاریم.

با توجه به بازخوردی که از تیم نصب ایزوگام بام راهان در استفاده از این ایزوگام گرفتیم، در یک جمله بخواهیم بیان کنیم این است که استفاده از این محصول برای ما رضایت بخش بوده است. نکته‌ای که وجود دارد قیمت آن است که نسبت به کیفیتی که داراست یک محصول مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

قیر و مواد پلیمری که در فرآورده‌های این شرکت استفاده شده کیفیت مناسبی دارد و از طرفی با توجه به این که پلی استر استفاده شده توسط خود شرکت تولید می‌شود از کیفیت مناسبی برخوردار است. کیفیت بالای پلی استر و تیشو هنگام نصب بسیار مشهود بود و در برابر پارگی، مقاومت خوبی از خود نشان داد.

مشاوره بیشتر ایزوگام بام گستر دلیجان

برای سفارش و نصب ایزوگام بام گستر دلیجان یا برند های دیگر و یا آگاهی از قیمت ایزوگام بام گستر دلیجان یا سایر برندها با ما تماس بگیرید.

09126959284
02176233139

لطفا سوالات و نظرات خود را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *