ایزوگام طرح دار چیست و چه ویژگی هایی دارد

جدیدترین انواع ایزوگام های روکشی با نام ایزوگام طرح دار در بازار این محصول عرضه شده است که توانسته است به واسطه ی ویژگی های متعدد خود، مشتریان زیادی را برای خرید به سمت خود جلب نماید.

استفاده از فیلم آلومینیومی یا همان فویل به عنوان روکش برای انواع ایزوگام طرح دار، هم موجب مقاومت بیشتر ایزوگام شده و زیبایی طاهری نیز به این محصول می بخشد.

در گذشته تمرکز بر روی کیفیت تولید انواع ایزوگام بوده است اما طی چند سال اخیر تولید ایزوگام طرح دار نیز در دستور کار بسیاری از کارخانجات قرار گرفته است تا در کنار توجه به کیفیت بالای این نوع محصول، به تنوع در ظاهر آن نیز توجه شود.

ایزوگام طرح دار دارای مقاومت بالا در برابر آسیب های محیطی بوده و از قدرت کششی بالایی برخوردار است. مقاومت بسیار بالای این محصول در مقایسه با ایزوگام های روکشی ساده موجب شده تا استفاده از ایزوگام طرح دار انتخاب اول بسیاری از مشتریان باشد.

زیبایی این محصول و تنوع در رنگ و طرح های آن باعث شده تا از آن در زمین های بازی و پوشش دیوار ها استفاده شود.

آنچه که در هنگام خرید ایزوگام طرح دار مهم است، آن است که خرید این نوع ایزوگام به چه منظوری صورت می گیرد.

از این رو می بایست محل مورد نظر برای اجرای ایزوگام را مشخص نمود تا هم در قیمت ها صرفه جویی شود و هم آنکه خرید هدفمند تری انجام گیرد.

عوامل موثر دیگری در تعیین قیمت خرید ایزوگام طرح دار وجود دارد که از این میان می توان به مقدار قیر، پلی استر، تیشو و وزن و ضخامت هر یک از رول های خریداری شده نیز اشاره کرد.

فروش و نصب انواع ایزوگام طرح دار توسط سایت بام راهان

ما در سایت بام راهان در تلاشیم تا با ارائه ی خدمات خود در قالب نصب و فروش انواع ایزوگام طرح دار و با کیفیت بالا، رضایت مشتریان خود را در این خصوص به دست آوریم.

اجرای انواع ایزوگام روکش دار و ساده و انواع ایزوگام های طرح دار از سوابق کاری مجموعه ی ما بوده که توانسته است در اجرای تمامی این موارد ، رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

طرح های مختلفی از ایزوگام طرح دار در سایت بام راهان به منظور آشنایی بیشتر مشتریان و معرفی ویژگی و کاربرد های هر یک از آنها قرار داده شده است تا مراجعه کنندگان به سایت بتوانند پیش از خرید خود، با انواع این ایزوگام ها و کاربردهایشان آشنا شوند.

از جمله کاربرد های ایزوگام طرح دار، استفاده از آن به عنوان نمای ساختمان با به کارگیری طرح آجرنمای آن است.

این نوع ایزوگام مقاومت بالایی در برابر پرتو های فرابنفش خورشید شده و اگر در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، از بازتاب نور خورشید و آزار عابران و همسایگان ساختمان های مجاور جلوگیری می کند.

همچنین از ایزوگام طرح دار در پوشش کف استخر ها استفاده می شود. این نوع ایزوگام در طرح های سرامیک، کامپوزیت، چمنی، طرح چوب و طرح های مختلف رنگی دیگر تولید می شود.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام و خرید این محصول در انواع مختلف آن می توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات اجرا و نصب ایزوگام های طرح دار و با کیفیت مطلع شوید.

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *