ایزوگام سراپوش دلیجان

معرفی

شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان با داشتن متخصصین و کارشناسان امور تولیدی و ساختمانی و استفاده از تجهیزات مدرن در زمینه های مختلفی از جمله عایق های رطوبتی و … پیشرفت شگرفی داشته است.
این شرکت با نصب سریع، راحت، تمیز و با هزینه ی کم در رقابت با دیگر شرکت های ایزوگام پیشگام است. با توجه به دوام بالا، داشتن قدرت انعطاف پذیری مناسب در مقابل گرما و سرما، مقاومت کششی و برشی، ایزوگام سراپوش دلیجان را به محصولی با کیفیت در صنعت ایزولاسیون ساختمان تبدیل کرده است.

کیفیت و قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان

ایزوگام سراپوش دلیجان با داشتن بهترین نوع قیر کیفیت بسیار خوبی را با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند و به علت داشتن سابقه کار زیاد طرفداران زیادی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است. این کارخانه تولیدات خود را ارتقاء داده است و انواع مختلفی از ایزوگام را تولید می نماید که متناسب با نوع محیط باید خریداری و نصب شود. در صورتی که ایزوگام با محیط ناسازگار باشد طول عمر کمی خواهد داشت.

قیمت ایزوگام سراپوش دلیجان با توجه به نوع و مقدار قیر پالایشگاهی استفاده شده در تولید آن متغیر است. در شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان از بهترین نوع قیر و با کیفیت ترین پلیمر ها استفاده می شود و این شرکت خدمات نصب را هم عهده دار است. از نظر قیمت و هزینه ی نصب انتخاب این شرکت برای ایزوگام کردن پشت بام ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب می باشد.

نحو فروش محصول

شرکت ایزوگام سراپوش دلیجان ایزوگام های خود را از کارخانه و مستقیم به فروش می رساند. از بهترین مواد اولیه یا همان قیر خالص برای تولید ایزوگام خود بهره می گیرد.

در تمام نقاط کشورمان نمایندگی رسمی و فعال دارد. در رابطه با فروش ایزوگام در این شرکت می توان گفت که فروش سریع، آسانی ارائه می دهد.

ایزوگام یکی از بهترین عایق های رطوبتی به حساب می آید که امروزه حتما باید بر پشت بام خانه ها نصب شود. جلب رضایت مشتری برای این شرکت ایزوگام بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل با داشتن قیمت مقرون به صرفه کیفیت خوبی را نیز ارائه می دهد. از آنجا که نصب ایزوگام منزل بسیار مهم است و یک بی دقتی موجب کنده شدن ایزوگام از پشت بام و به دنبال آن آسیب به ساختمان می شود، تیم بام راهان برای نصب ایزوگام از افراد متخصص و ماهر کمک می گیرد تا همواره رضایت مشتریان را جلب کند.
برای نصب ایزوگام و دریافت مشاره به میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *