اطلاعاتی در مورد زیرسازی ایزوگام

ایزوگام بهترین نوع عایق برای سطوح است که در صورت نصب اصولی می توان طول عمر آن را افزایش داد. قطعا زیرسازی ایزوگام مرحله مهمی در نصب آن به شمار می رود. روش های مختلفی برای زیرسازی کردن ایزوگام وجود دارد که بسته به کاربری آن اجرای این روش متفاوت خواهد شد. قبل از انجام مراحل زیر سازی لازم است تا سطح را کاملا با آب شست و آن را جارو کرد. سپس محل نصب برای اجرای زیر سازی ایزوگام خشک شود.

انواع روش زیرسازی ایزوگام

انواع روش زیرسازی

زیرسازی ایزوگام به منظور صاف و هموار کردن سطح جهت نصب این عایق صورت می گیرد. منظور از هموار کردن از بین بردن ترک ها و یا ناصافی ها می باشد. همچنین زیرسازی به معنی آماده کردن سطح برای نصب ایزوگام نیز می باشد.

استفاده از سیمان برای زیر سازی ایزوگام

در صورتی که سقف خانه دچار ناصافی و یا ترک شده باشد از سیمان برای زیرسازی ایزوگام استفاده می شود. همچنین در زمان نصب این عایق بر سقف های شیروانی و شیب دار و یا سقف های ایرانیت از سیمان برای زیرسازی استفاده می شود.

استفاده از پرایمر

پرایمر ماده ای است که باعث چسبندگی زیاد ایزوگام خواهد شد که در ساختار ایزوگام نیز استفاده شده است. زمانی از پرایمر در زیرسازی ایزوگام استفاده می شود که نصاب آن را برای هموار تر کردن سطح و یا چسبندگی بیشتر ایزوگام استفاده کند.

استفاده از قیر

متداول ترین روش زیرسازی کردن ایزوگام استفاده از قیر می باشد. قدرت چسبندگی و آب بندی ایزوگام در این روش بسیار زیاد است. همچنین از این عایق در برابر سرما و گرمای زیاد محافظت خواهد کرد.

استفاده از چسب

زمانی که سطح مورد نظر برای نصب ایزوگام شرایط کافی را نداشته باشد و نیاز به چسبندگی بیشتر ایزوگام باشد از چسب استفاده می شود. همچنین برای سطوح زاویه دار از این ماده نیز برای زیرسازی استفاده خواهد شد.

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *