راهنمای تشخیص ایزوگام خوب

معیارهای خرید ایزوگام خوب

انواع ایزوگام در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند. تشخیص ایزوگام خوب از نوع بی کیفیت آن کار مشکلی نیست. فقط کافی است در مورد تشخیص ایزوگام خوب اطلاعات لازم را کسب کرد. در صورت استفاده از نوع با کیفیت آن قطعا ایزوگام تا 15 سال دوام خود را حفظ می کند. در این صورت همیشه تهیه ایزوگام مرغوب برای افرادی که به این عایق نیاز دارند مسئله مهمی است. مراجعه به مراکز فروش معتبر و مطمئن نیازی به انجام آزمایش ندارد و مدیران فروش بهترین نوع را به شما پیشنهاد خواهند کرد. در این مطلب سه روش تشخیص ایزوگام با کیفیت را بازگو خواهیم کرد.

روش های تشخیص ایزوگام خوب

روش تشخیص ایزوگام خوب

راه و روش های مختلفی برای تشخیص ایزوگام خوب وجود دارند. توجه به جنس ایزوگام یکی از روش های تشخیص مدل با کیفیت از نوع بی کیفیت است. لمس قسمت بدون پوشش ایزوگام با دست از دیگر روش های تشخیص نوع خوب آن است. به این معنی که در صورت مرغوب بودن آن به دست چسبیده نمی شود و حالت لواشکی ندارد. اما در صورت بی کیفیت بودن محصول ذراتی مانند گرد سیاه به دست میچسبند.

بوی ایزوگام نیز روشی مناسب برای تشخیص ایزوگام خوب از بی کیفیت است. همانطور که می دانیم در ساختار ایزوگام خوب از پلیمر استفاده می شود. در صورت بوییدن ایزوگام اگر بوی گازوئیل صنعتی که بوی نا مطبوعی است را استشمام کردید می توانید بر بی کیفیت بودن ایزوگام اطمینان داشته باشید.

روش دیگر تشخیص ایزوگام خوب از بد آزمایش یخچالی است. یک تکه از ایزوگام مد نظر را در فریزر به مدت دو ساعت نگه داری کنید. پس از زمان گفته شده ایزوگام را از فریزر بیرون آورده و تا زاویه 120 درجه آن را تا کنید. در صورت ترک بردن ایزوگام و یا شکسته شدن آن باید می دانیم که جنس ایزوگام خوب نیست. در غیر این صورت و در حالت خم شدن بدون ترک ایزوگام از نوع مرغوب است.

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *