ایزوگام چیست

ایزوگام به صورت یک پوشش و لایه ی محافظتی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم زدگی به یک ساختار یک سازه به کار گرفته می شود .

ایزوگام به صورت یک لایه ی محافظتی و به شکل یک عایق برای جلوگیری از رطوبت به کار گرفته می شود و این رطوبت ممکن است در اثر عوامل طبیعی اعم برف و باران باشد و یا عوامل غیر طبیعی مانند نشت و یا شکست لوله ی آب باشد که در هر صورت با به کار گیری آن می‌توان مانع نفوذ همه ی این موارد شد .

همچنین این پوشش کاربردی ، از چند لایه ی مختلف تشکیل شده و این لایه ها شامل فویل آلومینیوم ، پلی استر ،پلی اتیلن می باشد.

این ترکیبات در دو نوع  تک لایه و دو لایه ، به کار گرفته می شود که با توجه تک لایه یا دو لایه بودن آن، مدل و نحوه ی ترکیبات تفاوت خواهد داشت .

ایزوگام تک لایه ، نازک تر بوده و منعطف تر است و معمولا برای پی ساختمان به کار گرفته می شود . ایزوگام دو لایه ضخیم تر بوده چرا که مواد و ترکیبات آن به نسبت تک لایه ، اندکی تفاوت دارد و برای پشت بام و استخر و دیگر سطوح خارجی کاربرد دارد .

کاربرد و نصب ایزوگام

نصب ایزوگام مرحله ی اجرای آن است که به گونه ای تخصصی باید انجام شود چرا که ممکن است عدم نصب صحیح ، کیفیت آن را پایین بیاورد و کارایی آن را کم تر کند .

 که قبل از انجام کار، می بایست محل مورد نظر اعم از پشت بام یا دیوار و …. پاکسازی و لکه گیری شود تا بتوان عمل ایزوگام کاری را، به روشی اصولی انجام داد .که نحوه ی نصب ایزوگام با استفاده از حرارت وارده بر ورقه های آن ، صورت می گیرد .

لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مشاوره نصب و خرید

۹۲۸۴ ۶۹۵ ۰۹۱۲
۳۳۱۳۹ ۷۶۲ ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *